Reclamatii si sesizari
Chiar dacă situațiile în care livrăm produse defecte sunt foarte rare, este bine să știți că vom rezolva problema fără întârziere și spre satisfacția dumneavoastră (de obicei, rezolvăm totul în câteva zile).
Ne consideram răspunzători pentru defectele existente ale produselor, care se manifestă la livrare sau în decursul următoarelor 30 de zile. Nu răspundem pentru defectele noi, mai ales dacă au fost cauzate de folosirea necorespunzătoare. În cazul produselor prevăzute cu dată de expirare, ne asumăm răspunderea că produsele sunt utilizabile pe toată durata valabilității acestora.
Atentie! Sensibilitatea crescută sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte de produs. In cazul produselor care pot produce reactii alergice se recomanda efectuarea unor teste de alergii. Defectele produselor oferite cadou nu pot fi considerate defecte de produs. Imaginile produselor din magazinul nostru on-line sunt ilustrative și nu reprezintă neapărat o prezentare a caracteristicilor produselor (de exemplu, ambalajul produsului poate varia, în funcție de modificarea sa de către producător).
Ce drepturi am, în caz că depun o sesizare?
În cazul în care produsul prezintă un defect, putem conveni o compensație sub formă de voucher.
Mai mult, aveți dreptul să solicitați înlocuirea produsului defectuos.
Aveti dreptul să solicitați o reducere a prețului de achiziție. În acest caz, păstrați marfa, iar noi vă rambursăm o parte din prețul de achiziție.
Dacă defectul este semnificativ, vă puteți retrage din contractul de vânzare-cumpărare. În acest caz, ne trimiteți produsul înapoi, iar noi vă rambursăm integral prețul de achiziție.
Dacă v-ați decis să depuneți reclamație pentru anumite produse, completati formularul de sesizari.
Nu uitați să descrieți cum arată sau cum se manifestă defectul (eventual trimiteti fotografii) și cum ați prefera rezolvarea reclamației dumneavoastră.
Vă vom informa în scris despre cursul reclamației, în special despre acceptarea, procesarea sau respingerea acesteia, prin e-mail. De asemenea, vă putem contacta telefonic.
Fiecare reclamație este soluționată fără întârziere. De regulă, soluționarea reclamației, nu durează mai mult de 14 de zile.
Orice litigii aparute intre dumneavoastra si SC M&L COMIMPEX CONST. SRL vor fi solutionate pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, solutionarea va reveni instantelor de judecata competente din Bucuresti.
Va rugam sa completati formularul de mai jos, cu toate detaliile sesizarii, iar noi va vom raspunde in maxim 24h.