Dupa ce ai inregistrat comanda, statusul acesteia poate fi urmarit din contul de client, in sectiunea Comenzi.
Va rugam sa ne furnizati un numar de telefon valid la care sa va putem contacta pentru informatii referitoare la comanda! Acest nr. de telefon va fi utilizat si de catre curier, pentru a va instiinta despre livrare. Va multumim pentru intelegere!
In cazul refuzului unui colet ne rezervam dreptul sa nu mai livram colete la adresa mentionata, sau sa solicitam plata inainte de trimiterea coletului!
Modalitati si costuri de livrare:
Pentru clientii B2C (persoanele care achizitioneaza produsele pentru consumul propriu).
Livrarea este gratuita pentru comenzi cu valoare mai mare de 150 lei (valoarea produselor comandate trebuie sa depaseasca 150 lei).
Livrare prin curier (standard): DPD si Sameday, cost 16.5 lei, livrare oriunde in tara, fara km suplimentari, de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale; livrare in 24-48h; in localitatile din zone mai izolate, livrarea poate sa intarzie cateva zile.
Livrare in locker: SameDay, cost 12 lei, prin serviciul EasyBox. Acesta oferă, în primul rând, proximitate. Aduce la îndemână lucruri de departe, care pot fi ridicate în drum spre casă oricând în răstimp de 36 de ore – da, chiar și noaptea – fără să stai la cozi, fără să interacționezi cu altcineva, fără bătăi de cap. Fiind deschis 24/7, e mai accesibil față de livrările standard, plata comenzii se face in momentul plasarii aceasteia, prin platforma EuPlatesc.
* Mentiune: pentru fiecare kg suplimentar se percepe 1 leu/kg.
* Taxa deschidere colet la livrare: 2 lei TVA inclus suplimentar fata de taxa de transport standard, pentru fiecare comanda plasata cu optiunea “Deschidere colet la livrare”, indiferent de firma de curierat selectata.
Nu ne asumam raspunderea in cazul intarzierilor aparute dupa ce coletul a parasit depozitul, datorate problemelor intampinate de curieri pe traseu, a suprasolicitarii firmelor de curierat in anumite perioade, sau a altor situatii care nu se afla sub controlul nostru, dar va asiguram ca vom depune toate eforturile pentru rezolvarea acestor neplaceri, imediat ce ni le semnalati. Coletele pot fi urmarite accesand unul din link-urile urmatoare, in functie de modalitatea de livrare aleasa:
https://sameday.ro/
https://tracking.dpd.ro/
Modificare / anulare comanda
Anularea unei comenzi sau livrari se poate realiza trimitand un email pe adresa comenzi@mycosmetics.ro cu numele si prenumele sau numarul comenzii, spunand direct ca doresti sa renunti la comanda, sau accesand contul de client, sectiunea Comenzi, si completand Formularul de sesizari.
Daca anularea nu mai este posibila din cont, sau te-ai razgandit si nu mai vrei un produs comandat, doresti schimbarea uni produs cu un altul sau vrei sa renunti pur si simplu la comanda, te rugam sa ne anunti in cel mai scurt timp printr-un mail la comenzi@mycosmetics.ro
sau la telefon / WhatsApp 0771412153.
Colegii nostri de la Suport vor face tot posibilul sa modifice sau sa anuleze comanda.
Important:
- Produsele sunt verificate inainte de trimitere din punct de vedere calitativ si cantitativ, apoi impachetate cu multa atentie pentru a preveni deteriorarea in timpul transportului. Este foarte important sa verificati coletul in momentul in care este predat de catre curier – daca prezinta semne ca fost deschis, sau cutia este deteriorata, deschideti-l in prezenta curierului, pentru a-l verifica. Daca ambalajul este deteriorat, solicitati curierului Proces verbal de predare -primire care se completeaza si semneaza atat de dvs cat si de curierul care a livrat coletul. Fara acesta, nu va vom putea ajuta. Desi uneori curierul evita sa completeze Procesul Verbal, afirmand ca nu are, insistati! Sunt obligati sa il aiba.
- Daca lipseste ceva sau produsele din interior sunt deteriorate, faceti o fotografie si trimiteti pe WhatsApp pe 0771412153, sau pe mail la comenzi@mycosmetics.ro
- Marfa trimisa trebuie verificata cu atentie, calitativ si cantitativ, si orice neconcordanta trebuie semnalata telefonic la 0771412153, sau pe mail la comenzi@mycosmetics.ro, in maxim 48 de ore de la primirea coletului; nu se accepta reclamatii ulterioare.
Pentru clienti B2B (persoane juridice – revanzatori sau prestatori de servicii)
Livrarea este gratuita pentru comenzi cu valoare mai mare de 1000 lei (valoarea produselor comandate trebuie sa depaseasca 1000 lei) pentru clientii de tip magazin sau saloane cosmetice, respectiv 2000 lei pentru clientii comercianti in sistem en-gros.
Comanda minima este 250 lei.
Livrare prin curier (standard)
- DPD, cost 16.5 lei (TVA inclus )/ primele 5 kg, apoi 1 leu /kg suplimentar - livrare oriunde in tara, fara km suplimentari, de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale; livrare in 24-48h; in localitatile din zone mai izolate, livrarea poate sa intarzie cateva zile
- SameDay, cost 16.50 lei (TVA inclus) / primul kg, apoi 1 leu /kg suplimentar, livrare in limita zonei de acoperire, de luni pana sambata, cu exceptia sarbatorilor legale; livrare in 24-48h
- Costul final al taxei de curierat se va calcula inainte de emiterea facturii fiscale finale, in functie de greutatea, dimensiunea si stocul produselor din comanda finala.
Nu ne asumam raspunderea in cazul intarzierilor aparute dupa ce coletul a parasit depozitul, datorate problemelor intampinate de curieri pe traseu, a suprasolicitarii firmelor de curierat in anumite perioade, sau a altor situatii care nu se afla sub controlul nostru, dar va asiguram ca vom depune toate eforturile pentru rezolvarea acestor neplaceri, imediat ce ni le semnalati. Coletele pot fi urmarite accesand unul din link-urile urmatoare, in functie de modalitatea de livrare aleasa:
https://sameday.ro/
https://tracking.dpd.ro/
** Mentiune: pentru fiecare kg suplimentar se percepe 1 lei/kg.
*** Mentiune: Pretul transportului si al serviciilor optionale se factureaza impreuna cu produsele comandate, si este evidentiat ca linie separata in factura.
Livrare asigurata cu flota auto a MyCosmetics:
- Livrare gratuita, in Bucuresti si in tara atunci cand livrarea este efectuata cu masinile firmei. Aceasta varianta de livrare se discuta pentu fiecare caz in parte, si se stabileste in functie de disponibilitate / programari.
Important:
- Produsele sunt verificate inainte de trimitere din punct de vedere calitativ si cantitativ, apoi impachetate cu multa atentie pentru a preveni deteriorarea in timpul transportului. Este foarte important sa verificati coletul in momentul in care este predat de catre curier – daca prezinta semne ca fost deschis, sau cutia este deteriorata, deschideti-l in prezenta curierului, pentru a-l verifica. Daca lipseste ceva sau produsele din interior sunt deteriorate, faceti o fotografie si trimiteti pe WhatsApp pe 0771412153, sau pe mail la facturare@mycosmetics.ro; NEAPARAT SOLICITATI CURIERULUI COMPLETAREA UNUI PROCES VERBAL DE CONSTATARE; fara acesta, nu va vom putea ajuta. Desi uneori curierul evita sa completeze Procesul Verbal, afirmand ca nu are, insistati! Sunt obligati sa il aiba.
- Marfa trimisa trebuie verificata cu atentie, calitativ si cantitativ, in vederea receptiei, si orice neconcordanta trebuie semnalata telefonic la 0771412153, sau pe mail la facturare@mycosmetics.ro, in maxim 48 de ore de la primirea coletului; nu se accepta reclamatii ulterioare.