Returnarea produselor
În conformitate cu OUG 34/2014, în cazul în care nu sunteți mulțumit/a de produsul primit, aveți posibilitatea de a-l returna în termen de 30 zile calendaristice de la primire. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportați este taxa de transport pentru returnarea coletului aferent fiecărei comenzi, cu excepția cazului în care transportul returului este suportat de către Mycosmetics.
Dacă doriti sa returnați integral o comandă, va rugam să completati Formularul de retur în termen de maxim 30 zile de la data livrării produsului/produselor comandate.
Este important ca produsul sa nu prezinte urme de uzură, sa nu fie deteriorat, desigilat, incercat, sa aiba toate etichetele atașate și sa fie complet – inclusiv cu accesorii, eventuale cadouri conditionate de achizitionarea produsului respectiv sau de cumpararea de o anumita valoare
Pentru restituirea de către Mycosmetics a contravalorii produsului returnat, este necesară transmiterea de către dumneavoastră a unui cont bancar (IBAN) în care vom vira suma achitată la plasarea comenzii, mai puțin taxa de transport;
Vă vom restitui contravaloarea produsului returnat în maximum 14 zile calendaristice din momentul în care returul dvs. ajunge în depozitul nostru. Restituirea sumelor achitate se va efectua prin transfer bancar, chiar dacă plată a fost achitată ramburs (cash la curierul care a livrat coletul).
Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii si citirea atenta a descrierii, specificatiilor si atentionarilor inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si My Cosmetics sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Mycosmetics nu răspunde de eventuale daune – prejudicii izvorâte din utilizarea necorespunzătoare a produselor, de folosirea acestora în alte scopuri decât cel pentru care acestea au fost fabricate, precum și de omisiunea clienților de a citi și respecta instrucțiunile de folosire ce însoțesc produsele, si accepta returul acestora numai in conditiile precizate in Politica de retur.
Clientul are obligatia de a anunta pe mail la adresa: comenzi@mycosmetics.ro intentia de retur precum si motivul pentru care se returneaza produsul comandat, prin completarea Formularului de retur
Clientul poate cere returnarea integrala a contravalorii produsului, schimbarea acestuia sau achizitionarea altor produse din magazin. Oricare dintre variantele alese vor fi acceptate doar dupa primirea produselor, verificarea integritatii acestora si a conditiilor de retur.
Termenul de solutionare: 14 zile.
Mycosmetics are dreptul sa refuze returul în următoarele situații:
- În cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 30 de zile prevăzut mai sus;
- În cazul în care produsul returnat sau ambalajul acestuia este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea lui
- In cazul in care produsul este parte a unei promotii, sau parte a unui set, caz in care trebuie returnat intregul set; dacă produsele livrate au fost însoțite de eventuale cadouri, se returneaza numai impreuna cu cadourile
- In cazul in care produsele nu sunt returnate în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale, intacte
- In cazul in care produsul este deteriorat in timpul transportului de catre curier, si nu s-a completat in momentul receptiei cooletului un Proces Verbal de constatare a daunelor, impreuna cu Curierul
- Produsele cosmetice incercate / desigilate nu se returneaza Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.
Toate costurile de retur (transportul coletului returnat, prin curier) sunt suportate integral de catre client. Exceptie fac doar produsele care s-au livrat eronat, sau care au defecte de fabricatie), caz in care toate cheltuielile sunt suportate de Vanzator.
Acceptarea returului produselor cu suportara costului de retur de catre Mycosmetic se face in cazul in care :
⦁ Ambalajul intern prezintă deteriorări severe
⦁ Produsele au fost livrate / facturate greșit;
⦁ Produsele prezintă defecte de fabricatie;
⦁ Produsele nu respecta conținutul menționat in momentul Comenzii;
⦁ Produse au defecte calitative
Conditii speciale de retur
- In cazul in care produsul care se doreste a fi returnat este parte a unui set, va fi returnat impreuna cu celelalte produse din set, daca toate indeplinesc conditiile de acceptare a returului
- In cazul in care comanda a beneficiat de transport gratuit in conditiile depasirii unei anumite valori, si daca prin acest retur conditia nu mai este indeplinita, din valoarea returului se va deduce atat costul de transport al returului, cat si costul initial de trimitere a produselor
- In cazul in care achizitionarea produselor returnate a fost insotita de acordarea unui cadou / unei gratuitati, returul va fi acceptat numai daca produsul returnat este insotit de cadou (gratuitate)
- In cazul in care prin valoarea cumulata a produselor comandate s-a obtinut un discount de volum, sau numeric, si aceste conditii nu mai sunt indeplinite in urma returului partial al comenzii, se va deduce, pe langa transport, si contravaloarea discount-ului
- Nu se accepta produse folosite, deteriorate, desigilate, decat daca au fost descoperite vicii de fabricatie ascunse, ce nu puteau si observate inainte de deschidere
- In cazul in care ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor le putem accepta doar dacă sunt sigilate.
- Se acceptă maxim, returul a 3 (trei) produse în decursul unui an calendaristic, pentru fiecare client.
- Nu se accepta la retur produse deteriorate in timpul transportului de catre curier, daca nu s-a completat un Proces verbal impreuna cu curierul, la primirea coletului. Curierii au obligatia sa aiba si sa permita completarea unui PV de constatare a coletelor deteriorate (chiar daca uneori incearca sa se sustraga). In concluzie, daca observati deteriorari ale coletului, cereti completarea unui Proces Verbal inainte de a accepta coletul, sau refuzati primirea coletului cu mentiunea Colet deteriorat la transport.
Consumatorul fiind definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul persoanelor juridice.
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
• Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus.
• Contactati serviciul Relatii Clienti prin email la adresa: comenzi@mycosmetics.ro completand Formularul de retur, sau telefonic 0771412153 luni-vineri, 08:00 – 17:00
• Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
Expediati coletul la adresa: SC M&L COMIMPEX CONST.SRL, Berceni, Str. Infratirii Nr.27, Ilfov, CP 077020, prin orice serviciu de curierat rapid. Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs.
Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra.
Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.