Transport si retururi

Livrarea se face prin:

-Curierat rapid  Bookurier in Bucuresti si Ilfov 24-48 de ore = 13.00 lei /colet, daca acesta are o greutate mai mica sau egala cu 1kg, pentru fiecare kg aditional adaugandu-se la cost 0.75 lei.

-Curierat rapid GLS 24-48 de ore = 17 ron/colet, daca acesta are o greutate mai mica sau egala cu 1kg, pentru fiecare kg aditional adaugandu-se la cost 1 leu.

 

La comenzi de peste 150,00 lei livrarea este gratuita.

Toate comenzile intrate in sistem se vor confirma telefonic , va rugam sa ne furnizati un numar de telefon valid la care sa va putem contacta pentru confirmare ! Nici o comanda nu pleaca fara a fi confirmata telefonic in prealabil , va multumim !

In cazul neridicarii unui colet ne rezervam dreptul sa nu mai livram colete la adresa mentionata !

ATENTIE!
DIN CAUZA INFRASTRUCTURII SAU A DIVERSELOR PROBLEME CARE POT SA APARA IN TRAFIC, CURIERUL RAPID POATE SA PRELUNGEASCA TERMENUL DE LIVRARE PANA LA 48 DE ORE! NE CEREM SCUZE PENTRU ACEST INCONVENIENT!

PENTRU ORICE COMANDA DE PESTE 70,00 LEI PRIMITI CADOU UN FARD DE PLEOAPE MONO PINNEAPLE !
COMANDA MINIMA ESTE DE 50 LEI

Comenzile plasate dupa ora 16:00 se proceseaza a doua zi, iar pentru cele plasate vineri dupa masa, vom face livrarea luni.

Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului 

Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si My Cosmetics (my-cosmetics.shopmania.biz) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. 

Clientul are obligatia de a anunta pe mail la adresa: office@mycosmetics.ro intentia de retur precum si motivul pentru care se returneaza produsul comandat. 

Clientul poate cere returnarea integrala a contravalorii produsului, schimbarea acestuia sau achizitionarea altor produse din magazin. Oricare dintre variantele alese acestea sunt acceptate doar dupa primirea produselor, verificarea integritatii acestora si a conditiilor de retur.

Termenul de solutionare: 14 zile.

Toate costurile de retur sunt suportate integral de catre client. Exceptie fac doar produsele care s-au livrat eronat. In acest caz toate cheltuielile sunt suportate de Vanzator.

ATENTIE!

Produsele care nu respecta forma in care ele au fost trimise, produsele  care au fost desfacute sau testate nu se accepta la retur.

  
  


  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  

  

Marturiile clientilor

 

Mi-ati rasuns la toate intrebarile si ati avut dreptate ! Produsele sunt perfecte pentru mine

Andreea Muntean

Vezi mai multe marturii